in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van HU-Kenia groep - WaarBenJij.nu in Nederland - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van HU-Kenia groep - WaarBenJij.nu

in Nederland

Door: HUKeniagroep

Blijf op de hoogte en volg HU-Kenia groep

15 Augustus 2011 | Nederland, Utrecht

Hallo lieve allemaal,

We wilden jullie nog even bedanken voor het volgen van ons via deze website.
Helaas konden we door het gebrek aan internet niet heel veel verslagen plaatsen.
Gelukkig hebben we veel foto's etc gemaakt en verhalen genoeg!

We zijn nu alweer een tijdje terug in Nederland en weer helemaal geacclimatiseerd.
Natuurlijk zijn we wel nog steeds bezig met het project. Daarnaast heben we er een projectje bij gekregen.
Het is namelijk zo dat 1 van de studenten van de MOI University naar Nederland wil komen om te studeren in september. Helaas heeft zij daar nog niet alle financiële middelen voor.
Zij is druk bezig met geld inzamelen in Kenia en dat lukt haar al aardig! Ook wij zijn haar aan het helpen door te kijken voor welke beurzen ze in aanmerking komt en door te helpen met geld insparen.
Meer over weten? Kijk dan op:
www.helpsharonnaarnederland.nl!
We kunnen alle hulp gebruiken!

25 Augustus zullen wij een presentatie verzorgen op de HU waarin wij onze ervaringen zullen delen.

Nogmaals bedankt voor alle steun van iedereen!

Groeten,
Joke, Cathalijn, Lisanne, Annebelle, Kim, Francis, Jenny, Marike en Christa!